Apteczka pierwszej pomocy należy się w każdym bagażu! Dlatego odpowiednio wcześnie zadbaj o niezbędne leki.
Apteczka pierwszej pomocy należy się w każdym bagażu! Dlatego odpowiednio wcześnie zadbaj o niezbędne leki.
Środki ostrożności związane z podróżami różnią się w zależności od kraju. Zajrzyj na stronę Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Zajrzyj na stronę Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Polskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych udziela szczegółowych informacji na temat wymogów dotyczących wjazdu do różnych krajów. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się bezpośrednio o wymaganiach dotyczących wjazdu do kraju docelowego.
Podczas podróży hotel jest Państwa pierwszym punktem kontaktowym na miejscu. Jeśli Państwa wątpliwości nie mogą zostać rozwiązane w ten sposób, prosimy o kontakt z naszym działem klientów. Można się z nimi skontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00 pod numerem telefonu +48 (0) 22 1530755.
W przypadku wszystkich pytań i nagłych wypadków zawsze obowiązuje zasada: pierwszym kontaktem jest hotel. Jeśli hotel nie może pomóc, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 (0) 22 1530755 lub mailowy (info@spadreams.pl).
Jeśli hotel nie może pomóc, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Chcemy, abyś miał miłe wakacje i nie wracał/latał do domu ze złym samopoczuciem na koniec.
Twoja opinia jest dla nas ważna. Twoje doświadczenia z podróży pomagają innym klientom dowiedzieć się czegoś o miejscu i hotelu przed wyjazdem. Ponadto opinie dają nam możliwość ciągłego doskonalenia naszych porad i rozwijania ofert na miejscu we współpracy z naszymi hotelami partnerskimi.
Tak, wszystkie rabaty są już uwzględniane przy obliczaniu ceny całkowitej.
Wybierz w wyszukiwarce hoteli swoje idealne miejsce na wakacje. Następnie kliknij na odpowiedni program na stronie hotelu i na wybraną datę podróży. Teraz możesz kliknąć na przycisk "Rezerwuj teraz". W przypadku ofert, o które musisz najpierw zapytać, kliknij na przycisk "Zapytaj o dostępność".
Tak, oferujemy nasze wyjazdy dla klientów z całego świata. Za wyjazdy można nawet płacić w innych walutach.
Tak, fakturę wyślemy na maila.
Faktura zostanie wysłana do Ciebie automatycznie po sprawdzeniu Twojej rezerwacji. Tylko jeśli nie otrzymałeś od nas faktury po tygodniu, prosimy o ponowny kontakt.
Tak, otrzymasz pisemne potwierdzenie otrzymania zapytania o rezerwację bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji. Po krótkiej kontroli, oficjalne potwierdzenie rezerwacji zostanie następnie wysłane do Ciebie drogą elektroniczną.
Zapraszamy również do wyszukiwania hoteli online. Wystarczy skorzystać z pola wyszukiwania i wpisać nazwę szukanego hotelu.
W naszej masce wyszukiwania można wybrać pożądaną podróż. Poza podróżą własną i pociągiem, zazwyczaj można również podróżować samolotem. Aby zarezerwować bezpośrednio lot, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Jeśli potrzebujesz więcej niż jeden pokój, możesz zadzwonić do naszego działu doradztwa klientów i dokonać rezerwacji telefonicznie lub możesz dokonać rezerwacji kilka razy z rzędu.
Tak, wystarczy zrobić rezerwację kilka razy z rzędu.
Można dokonać rezerwacji telefonicznej jak i internetowej dla innej osoby. Na stronie rezerwacji wystarczy wpisać nazwiska zgodnie z życzeniem.
W zasadzie nie ma różnic między rezerwacją online a rezerwacją w biurze podróży. W biurze podróży możesz uzyskać porady na temat różnych kierunków podróży. Jeśli informacje, które otrzymasz w biurze podróży nie są wystarczające, nie krępuj się zadzwonić do naszych specjalistów.
Hotele i wycieczki SpaDreams znajdziesz również w każdym dobrze zaopatrzonym biurze podróży. Tam również zapraszamy do rezerwacji.
W przypadku rezerwacji grupowych prosimy o bezpośredni kontakt z naszymi specjalistami ds. doradztwa dla klientów. Z przyjemnością zorganizujemy dla Państwa wycieczki jako miłe doświadczenie grupowe.
Z przyjemnością postaramy się uwzględnić twoje prośby o rezerwację. Aby mieć pewność, że Twoje życzenia zostaną spełnione, skontaktuj się z naszym doświadczonym zespołem obsługi klienta przed dokonaniem rezerwacji. W ten sposób będziemy mogli zapewnić, że Twoje życzenia zostaną spełnione w momencie dokonywania rezerwacji.
Potrzebujemy Twojego numeru telefonu do wszelkich zapytań dotyczących Twojej rezerwacji i aby móc się z Tobą skontaktować jak najszybciej w przypadku jakichkolwiek zmian w ostatniej chwili. Podobnie, rezerwacje lotów w niektórych liniach lotniczych nie są możliwe bez podania numeru telefonu.
Gdy dokonujesz rezerwacji, przechowujemy tylko te dane, które są niezbędne do jej przetworzenia.
Dzięki opcji zapytania o wycieczkę, możesz otrzymać bezpłatną wycenę dostosowaną do Twoich konkretnych potrzeb.
W niektórych obiektach możesz zarezerwować pokój. Bezpłatna rezerwacja jest ważna przez 72 godziny i automatycznie staje się rezerwacją pewną, jeśli w tym czasie nie zmienisz wyjazdu.
Tylko po wybraniu metody płatności na stronie "Rezerwacja", a następnie kliknięciu "Zarezerwuj teraz z kosztami", Twoja rezerwacja stanie się wiążąca.
Często mamy klientów z niepełnosprawnością, a także z rollatorem lub wózkiem inwalidzkim. Aby dowiedzieć się, czy wymarzona podróż spełnia również specjalne wymagania związane z ograniczoną mobilnością, prosimy o kontakt z naszymi ekspertami z działu doradztwa dla klientów.
Pokoje bez barier są często dostępne, zwłaszcza w uzdrowiskach. Jeśli nie ma o tym mowy w opisach hoteli, zapytaj specjalistów z naszego biura obsługi klienta.
Często informacje te można znaleźć w tekście opisu hotelu. Możesz też zapytać naszych specjalistów z działu obsługi klienta, którzy odpowiedzą na to pytanie tak szybko, jak to możliwe.
Niektóre hotele mają programy towarzyszące, więc jest to możliwe. Rezerwacja takiego programu jest jednak możliwa tylko przez telefon. W tym celu skontaktuj się z nami pod numerem +48221530755 lub e-mailem (info@spadreams.pl).
Potwierdzenie podróży jest częścią umowy o podróż. Sprawdź dokładnie szczegóły dotyczące usługi, w tym daty. W przypadku podróży lotniczych ważna jest również prawidłowa pisownia nazwiska - analogicznie do informacji zawartych w dokumencie tożsamości (dowód osobisty/paszport).
Certyfikat bezpieczeństwa to polisa ubezpieczeniowa firmy SpaDreams, która jest przekazywana klientowi wraz z potwierdzeniem podróży na wycieczkę zorganizowaną. Potwierdza on na piśmie, że wszystkie środki pieniężne klienta są zabezpieczone przez Deutsche Reisesicherungsfonds GmbH w przypadku nagłej niewypłacalności SpaDreams.
Dokumenty podróży zostaną wysłane do ciebie pocztą elektroniczną po otrzymaniu ostatniej wpłaty i 30 dni przed wyjazdem.
Jeśli na tydzień przed wyjazdem nie otrzymasz dokumentów podróży, zadzwoń do naszego działu obsługi klienta. Będą oni mogli stwierdzić, czy płatność została otrzymana i powiedzieć ci, dlaczego dokumenty podróży nie zostały jeszcze wysłane.
Oprócz imienia i nazwiska oraz dowodu tożsamości, hotel wymaga, abyś przedstawił voucher, który otrzymałeś pocztą elektroniczną, wraz z dokumentami podróży.
Wysyłka jest możliwa na całym świecie drogą elektroniczną - tzn. poprzez e-mail.
W SpaDreams możesz wybrać pomiędzy Ochroną Podstawową, Ochroną Wysoką i Ochroną Pełną. Możesz również wybrać, czy chcesz dokonać rezerwacji z lub bez nadwyżki dla każdego rodzaju ubezpieczenia.
Ubezpieczenie można zarezerwować telefonicznie.
Zależy to od warunków ubezpieczenia. Ogólnie rzecz biorąc, do ubezpieczenia Top Protection mogą mieć zastosowanie następujące ryzyka: niespodziewane poważne zachorowanie przed podróżą, wypadek lub utrata pracy przed rozpoczęciem podróży, opóźnienie rozpoczęcia podróży z winy podróżnego. W pełni ubezpieczone są również następujące ryzyka: nieplanowane przerwanie podróży, leczenie ambulatoryjne i szpitalne oraz operacje w kraju docelowym, uzasadniona medycznie repatriacja (podróżne ubezpieczenie zdrowotne), a także utrata lub uszkodzenie bagażu. Dokładne postanowienia znajdziesz w warunkach ubezpieczenia.
W SpaDreams możesz łatwo zapłacić przelewem bankowym, kartą kredytową, przelewami 24, PayPal, BLIK. Płatność przelewem tradycyjnym jest możliwa tylko wtedy, gdy do przyjazdu pozostały co najmniej 3 tygodnie.
Za poszczególne metody płatności pobierane są następujące opłaty:
W przypadku SpaDreams zaliczka wynosi tylko 20%. Pozostałą kwotę należy wpłacić co najmniej 30 dni przed wyjazdem. W przypadku rezerwacji z krótkim wyprzedzeniem, dokonywanych w ciągu czterech tygodni przed wyjazdem, pełna cena wycieczki musi być zapłacona bezpośrednio w momencie rezerwacji.
Często łatwiej jest klientom zapłacić pełną cenę bezpośrednio. Oczywiście jest to możliwe również w przypadku SpaDreams.
Niestety, w chwili obecnej nie jest to możliwe. Jednak w przypadku rezerwacji dokonanych na więcej niż 30 dni przed wyjazdem, tylko 20% ceny wycieczki będzie należne w momencie rezerwacji.
To zależy od hotelu, w którym dokonałeś rezerwacji. W niektórych hotelach transfer jest wliczony w cenę, w innych można go zarezerwować osobno. Więcej informacji znajdziesz w opisie hotelu SpaDreams lub w swoich dokumentach podróży.
Jeśli zarezerwowałeś również transfer przez SpaDreams, zostaniesz przywitany znakiem informującym o transferze indywidualnym. W przypadku transferu grupowego musisz udać się do stanowiska transferu publicznego po wylądowaniu. Wszelkie odstępstwa od tej zasady zostaną odnotowane w Twoich dokumentach podróży.
Środki transportu mogą się różnić w zależności od hotelu. Ogólnie rzecz biorąc, oferujemy, "dojazd samolotem". Ceny znajdziesz na stronie internetowej. Masz pytania dotyczące opcji podróży? W takim razie skontaktuj się z naszymi doradcami klienta telefonicznie lub mailowo.
SpaDreams nie oferuje wynajmu samochodów. Często lokalne hotele mogą zorganizować dla Ciebie wynajem samochodu za rozsądną cenę.
Zawsze sprawdzaj swoje rezerwacje lotnicze i bilety pod kątem poprawności danych osobowych. Ważne jest, aby bilety lotnicze i wizy miały taką samą pisownię i daty jak dokumenty tożsamości lub paszportowe. Nie zdarza się to często, ale podczas transakcji lotniczych można nieświadomie popełnić błędy. Możesz uniknąć wszelkich niedogodności, sprawdzając swój bilet.
O godzinach lotu zostaniesz poinformowany po otrzymaniu dokumentów podróży. Ponieważ jednak zawsze możliwe są zmiany w krótkim czasie, powinieneś sprawdzić godziny lotu ponownie na stronie internetowej linii lotniczych na 48 godzin przed odlotem.
W przypadku lotów regularnych sprawdź swój lot na 24 godziny przed odlotem na stronie internetowej linii lotniczych (zarówno w obie strony). W przypadku lotów czarterowych lub tanich lotów sprawdź stronę główną danej linii lotniczej lub lotniska. Z reguły linie lotnicze informują swoich gości także za pomocą wiadomości tekstowych lub e-maili.
Jeśli nie chcesz rezerwować lotu przez SpaDreams, jest to również możliwe. Wystarczy, że zarezerwujesz u nas swój osobny lot, a my zajmiemy się transferem, hotelem oraz np. programem spa na miejscu.
Niestety, nie ma jednolitego limitu bagażu dla linii lotniczych. Nasze biuro obsługi klientów chętnie pomogą Ci w tej kwestii.
Każda linia lotnicza może mieć swoje własne przepisy dotyczące bagażu podręcznego. Zapytaj o to naszego doradcę klienta.
Jeśli zrezygnujesz z lotu wychodzącego, wtedy twój lot powrotny również przepadnie. Będziesz musiał ponownie kupić oba bilety. Możesz anulować lot powrotny, ale nie otrzymasz żadnego odszkodowania. W takim przypadku lot powrotny musi być ponownie zarezerwowany oddzielnie.
Zasadniczo można przedłużyć urlop, o ile jest dostępność w hotelu. Jeśli trzeba będzie przebukować loty, transfery lub podobne, mogą tu powstać dodatkowe koszty.
Dzięki SpaDreams zawsze możesz zarezerwować lot w klasie biznes. Jest to szczególnie popularne na lotach długodystansowych. Wystarczy skontaktować się z naszymi specjalistami ds. obsługi klienta.
Tak, częściowo. Należy o to wystąpić do linii lotniczych. Prosimy o kontakt z działem doradztwa dla klientów, jeśli mają Państwo takie prośby.
Linie lotnicze oferują usługę wózka inwalidzkiego we współpracy z lotniskami. W każdym przypadku należy ją zamówić z wyprzedzeniem. Wózek inwalidzki jest udostępniany przy stanowisku odprawy. Następnie pracownik obsługi towarzyszy Ci do rampy lub na pokład samolotu, w zależności od rodzaju zamówienia. Oczywiście istnieje również możliwość zabrania ze sobą własnego wózka inwalidzkiego. Również w tym przypadku transport musi być zapowiedziany. W razie potrzeby prosimy o poinformowanie doradcy klienta z odpowiednim wyprzedzeniem.
Jeśli zarezerwowałeś również transfer przez SpaDreams, zostaniesz przywitany znakiem informującym o transferze indywidualnym. W przypadku transferu grupowego musisz udać się do stanowiska transferu publicznego po wylądowaniu. Wszelkie odstępstwa od tej zasady zostaną odnotowane w Twoich dokumentach podróży.
Niektóre linie lotnicze umożliwiają odprawę i nadanie bagażu na lotnisku w wieczór poprzedzający lot. W takim przypadku musisz mieć przy sobie ważny dokument tożsamości i bilet lotniczy. Skontaktuj się z linią lotniczą, aby uzyskać informacje o godzinach odprawy w noc poprzedzającą lot. Jeżeli linia lotnicza, w której dokonałeś rezerwacji za pośrednictwem SpaDreams, oferuje wieczorną odprawę przed wylotem (ewentualnie online), możesz oczywiście odprawić się również wieczorem przed wylotem lub online na stronie internetowej linii lotniczej.
Podczas rezerwacji za pośrednictwem SpaDreams można również zarezerwować miejsce za dodatkową opłatą, jeśli jest to oferowane przez linię lotniczą. Wraz z dokumentami podróży otrzymasz od SpaDreams 6-cyfrowy kod (tzw. filekey). Za pomocą tego kodu możesz zazwyczaj zidentyfikować się na stronie internetowej danej linii lotniczej i zarezerwować swoje miejsce. Możesz też zarezerwować miejsce bezpośrednio przy stanowisku odprawy w dniu wylotu.
Usługa transferu jest często wliczona w ofertę SpaDreams lub może być zarezerwowana dodatkowo. Prosimy o zapoznanie się z indywidualnymi informacjami dotyczącymi rezerwacji i dokumentami podróży.
Na "czarnej liście" linii lotniczych znajdują się wszystkie linie, które nie mogą lądować w Europie. SpaDreams oczywiście nie oferuje lotów liniami znajdującymi się na liście, ale obsługuje tylko loty renomowanymi liniami lotniczymi.
W przypadku strajku linii lotniczych, normalne prawa do odszkodowania zazwyczaj nie mają zastosowania. Oczywiście zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby umożliwić Ci podróż.
W odniesieniu do zmiany rezerwacji lub anulacji wymagane jest pisemne powiadomienie w formie e-maila, potwierdzające zmianę rezerwacji/anulację do nas.
Proszę zapoznać się z naszymi ogólnymi warunkami podróży, tutaj znajdą Państwo swoje informacje w punkcie 6 "Zmiana rezerwacji/koszty dodatkowe". Ogólnie rzecz biorąc, opłaty za anulowanie rezerwacji są oparte na kosztach poniesionych przez SpaDreams w związku z anulowaniem rezerwacji.
Ogólnie chcielibyśmy wspierać Państwa życzenia i zaoferować jak największą elastyczność także po dokonaniu rezerwacji. W przypadku zmiany rezerwacji z własnym przyjazdem, należy u nas rozpatrzyć tylko opłaty za zmianę rezerwacji zgodnie z ogólnymi warunkami podróży. W przypadku podróży lotniczych należy niestety doliczyć pełną cenę biletu lotniczego, ponieważ linie lotnicze z reguły nie zezwalają na zmianę nazwiska jako zmianę rezerwacji.
Jeśli zarezerwowałeś również lot z SpaDreams, prosimy o pisemne anulowanie rezerwacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listu.
Niestety prawo nie przewiduje ogólnego prawa do rezygnacji z podróży. Jeśli nie chcesz podróżować lub zachorujesz, możesz anulować podróż zgodnie z warunkami podróży SpaDreams. Alternatywnie oferujemy Ci możliwość wykupienia odpowiedniego ubezpieczenia, które zabezpieczy Cię przed takimi przypadkami. Vouchery są wyłączone z tej regulacji. Tutaj możesz znaleźć więcej informacji.
W zależności od kraju, przed podróżą będziesz musiał ubiegać się o wizę. Tutaj możesz dowiedzieć się szczegółowo o przepisach dotyczących podróży w miejscu docelowym.
Obiecujemy, że u nas zarezerwujesz wybraną wycieczkę w najlepszej cenie. Jeśli w ciągu 14 dni od dokonania rezerwacji będziesz mógł zarezerwować ten sam hotel, ośrodek lub pakiet z identycznymi usługami w niższej cenie, zwrócimy Ci różnicę w cenie. Możesz znaleźć więcej informacji tutaj.